مراقبت از بدلیجات

Thursday، ۱۲ Aabaan ۱۴۰۱

راهنمای خرید بدلیجات

طی سال‌های اخیر با افزایش قیمت طلا و جواهرات بسیاری از بانوان روی به استفاده بیشتر از بدلیجات آوردند. سوالی که خیلی از خریداران اکسسوری و بدلیجات هنگام خرید از فروشنده می‌پرسند این که آیا رنگ ثابت است. جواب: دقت داشته باشید که همه بدلیجات با هر نوع جنس و آبکاری،نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. اگر برای شما دوام و ماندگاری اهمیت بیشتری دارد، بهترین انتخاب برای شما بدلیجاتی است که جنس استیل باشد.

روش جلوگیری از تغییر رنگ بدلیجات و اکسسوری:

روش‌های مختلف برای حفظ و نگهداری زیورآلات و اکسسوری وجود دارد که اینجا آموزش خواهیم داد. هنگام استفاده از عطر و ادکلن یا مواد آرایشی حتما ابتدا گوشواره یا گردنبند خودتون را جدا کنید. قبل ورود به استخر یا حمام بدلیجات خود را در یک جای امن دور از رطوبت و آب قرار دهید. بعد از هر بار استفاده با یک دستمال نرم اکسسوری‌های خود را از چربی و آلودگی پاک کنید. بدلیجات خودتون را در یک جای مخصوص مثل کشو یا جعبه نگهداری کنید. رعایت هر کدام از این موارد به شما در حفظ رنگ و دوام بیشتر زیورآلات کمک خواهد کرد.

نکته مهم برای فرادی که به گوشواره حساسیت دارند:

تمام بدلیجات وارداتی در فروشگاه کوئین اکسسوری ضد‌حساسیت است. اگر در هنگام استفاده از گوشواره احساس حساسیت می‌کنید با روشی که آموزش داده میشه مشکل خیلی از شما حل خواهد شد. اگر پوست بسیار حساسی دارید قبل و بعد از استفاده از گوشواره میخ گوشواره را با پنبه الکلی تمیز کنید. با این روش آلودگی و عواملی که باعث حساسیت است از روی میخ گوشواره پاک می‌شود. طوری این کار را انجام دهید که الکل با بدنه گوشواره تماس نداشته باشد.
پیام در تلگرام