قوانین و مقررات

قوانین و مقررات:

قوانین فروشگاه آنلاین کوئین اکسسوری به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای فروشگاه کوئین اکسسوری و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

ماده 1 - عضویت در سایت :
   برای ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت فروشگاه کوئین اکسسوری ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه کوئین اکسسوری هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به  اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه‌ای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ‌کدام منتشر نخواهد شد.

ماده 2 - ثبت سفارش :

در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

تبصره 2 ) قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

تبصره 3 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت پیامک و کد رهگیری پستی از پشتیانی آنلاین می‌توانید دریافت کنید.

ماده 4 –بسته‌بندی، ارسال سفارش و تحویل :

تبصره 1 ) همه بسته‌های ارسالی با پست پیشتاز ارسال می‌شود و هزینه پرداختی مشتری شامل هزینه بسته‌بندی و کرایه پستی است. هزینه بسته‌بندی و کرایه پستی در مجموع 50/000 تومان می‌باشد. همچنین مشتریان می‌توانند روند بسته‌بندی و ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق کد رهگیری مرسوله که در حساب کاربری ثبت شده، پیگیری کنند.

تبصره 2 ) درصورتی‌که در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.

تبصره 3 ) مسئولیت برگشت خوردن مرسوله بدلیل عدم حضور گیرنده در محل به عهده خریدار بوده و برای ارسال مجدد نیاز به پرداخت کرایه پستی از سوی خریدار است.

تبصره 4 ) در صورت برگشت خوردن مرسوله پستی و درخواست لغو سفارش از سوی خریدار هزینه پستی به عهده خریدار می‌باشد.

پیام در تلگرام