روش جدید تعیین سایز و راهنمای انگشتر با نرم افزار موبایلی رینگ سایزر

Thursday، ۳ Esfand ۱۴۰۲

روش جدید تعیین سایز انگشتر

یکی از دغدغه‌هایی که برای بسیاری از افراد پیش از خرید انگشتر زنانه و مردانه به وجود می‌آید، اندازه‌گیری و یا تعیین سایز آن است. به ویژه در مواقعی که می‌خواهید پس از مطالعه راهنمای انگشتر ارائه شده در یک وب سایت و یا فروشگاه آنلاین، به خرید انگشتر بدل و یا اصل دست بزنید. تاکنون روش‌های مختلفی برای تعیین سایز انگشتر ارائه شده است که شما می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. با این حال بسیاری از این روش‌ها چندان هم بدون دردسر نبوده و ممکن است شما را به اشتباه بیندازند. به همین دلیل روش جدیدی برای تعیین سایز انگشتر زنانه و مردانه، بدل و اصل ارائه شده است.

راهنمای انگشتر

جدر این مقاله راهنمای انگشتر به معرفی این روش خواهیم پرداخت و نحوه تعیین سایز انگشتر بدل و اصل از طریق آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

استفاده از نرم‌افزار رینگ سایزر برای تعیین سایز انگشتر

این روزها بسیاری از فعالیت‌ها از طریق نرم‌افزارهای موبایلی انجام می‌شود. این برنامه‌ها به این دلیل طراحی و تولید شده‌اند تا انجام کارهای مد نظر شما را راحت‌تر سازند و بتوانید با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه فعالیت‌های مورد نظر خود را به سرانجام برسانید.

شما می‌توانید برای تعیین سایز انگشتر زنانه و مردانه، بدل و اصل نیز از طریق چنین برنامه‌هایی اقدام کنید و یکی از مناسب‌ترین این برنامه‌ها نرم‌افزار رینگ سایزر است. این روش کاملا جدید بوده و بدون هیچ گونه دردسر و دشواری می‌توانید سایز انگشتر را اندازه بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید اندازه‌گیری سایز انگشتر طلا، نقره، بدل و.... بدون مراجعه به یک فروشگاه عرضه کننده کاری سخت و دشوار است. به همین دلیل بسیاری از افراد از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین به خرید انگشتر بدل و اصل زنانه و مردانه دست نمی‌زنند.

چراکه ممکن است محصول خریداری شده متناسب با اندازه انگشتان دست‌های آن‌ها نباشد و دچار ضرر و زیان گردند. با این حال برخی از افراد نیز ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند. به ویژه در مواقعی که انگشتر مد نظر آن‌ها تنها در یک وب سایت عرضه شده و نمی‌توانند نمونه آن را در یک فروشگاه و با مراجعه حضوری به بازار پیدا کنند.

در این شرایط باید حتماً سایز انگشتر خود را دانسته و یا آن را به روش دقیق و بدون دردسر اندازه بگیرند. نرم‌افزار موبایلی رینگ سایزر دقیقاً در چنین شرایطی به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار و پس از نصب آن بر روی گوشی موبایل، دغدغه‌های خود را برطرف سازید.

این نرم‌افزار موبایلی تعیین سایز انگشتر زنانه و مردانه هم برای گوشی‌های آیفون و آی او اس و هم برای سیستم عامل‌های اندروید طراحی و تولید شده است. پس می‌توانید بر اساس نوع سیستم عامل گوشی خود هر کدام از نسخه‌های آن را دانلود کرده و بر روی موبایل خود نصب نمایید.

نحوه تعیین سایز انگشتر با نرم‌افزار رینگ سایزر

نحوه کار با نرم‌افزار رینگ سایزر در راهنمای انگشتر و تعیین سایز آن بسیار ساده بوده و هیچ دردسر و دشواری را متوجه شما نمی‌کند. برای انجام این فرایند تنها کافی است که برنامه مورد نظر را پس از دانلود و نصب بر روی گوشی خود اجرا کنید. با باز کردن این برنامه و در صفحه اصلی آن دو بخش اصلی را مشاهده خواهید کرد.

بخش بالایی و یا چهارخانه محلی است که می‌توانید انگشتر و یا حلقه مورد نظر خود را بر روی آن جای دهید. انگشتر شما باید دقیقا وسط دایره بخش چهارخانه جای بگیرد. سپس درجات بخش پایین را انقدر به چپ و راست بچرخانید تا حلقه و یا انگشتر شما با حلقه اپ دقیقاً متناسب و هم اندازه شود.

وقتی دایره اپلیکیشن رینگ سایزر و انگشتر مورد نظر شما دقیقاً بر روی هم واقع شدند می‌توانید از قسمت پایین سایز انگشتر را پیدا کنید. به همین راحتی و بدون دغدغه می‌توانید هرگونه انگشتر بدل و یا اصل زنانه و مردانه را بدون مراجعه به فروشگاه و بازار خریداری کرده و از دردسرهای حضور در ترافیک و صرف وقت و انرژی فراوان در امان بمانید.

پیام در تلگرام