برای خرید بدلیجات چه کاری باید انجام دهیم؟

Saturday، ۲۱ Aabaan ۱۴۰۱

راهنمای خرید بدلیجات و گوشواره مناسب با فرم صورت

اکسسوری ها همواره جزء مهم ترین آیتم ها در استایل یکخانم می باشد. خانم های شیک پوش می‌دانند که اگر بهترینلباس ها را بپوشند اما از اکسسوری غافل شوند، استایل نیمهکاره و ناتمامی خواهند داشت. یکی از اصلی ترین اکسسوریهای کاربردی برای هر خانوم گوشواره های او می باشد. گوشواره ها، جزو اصلی ترین و در عین حال تاثیرگذارترین آیتم در استایل می باشد. اگر از بقیه اکسسوری ها مانند گردنبند و انگشتر یا حتی دستبند غافل می شوید گوشواره را فراموش نکنید. حال که با اهمیت این آیتم آشنا شدید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا بهترین گوشواره برای هر فرم صورت را به شما معرفی کنیم.

درست است که از اکسسوری ها نباید غافل شد، اما انتخاب اکسسوری نامناسب با فرم چهره تان تاثیر منفی فراوانی در استایل تان خواهد داشت. بنابراین خیلی مهم است که درست انتخاب کنید؛ به خصوص گوشواره ها که نزدیک ترین آیتم به صورت شما می باشد. حتما برایتان پیش آمده است که یکگوشواره را در گوش کسی ببینید و از جلوه حیرت انگیز آن لذت ببرید، اما همان گوشواره در گوش شما جلوه ای نخواهد داشت و چه بسا زیبایی خودتان را نیز کم می کند. این ها را گفتم تا بدانید که انتخاب درست چقدر اهمیت دارد.

در ادامه به شما خواهیم گفت که گوشواره های مناسب با هر چهره کدامند. مثلاً گوشواره ای که برای فرم صورت گرد مناسب است بسیار متفاوت از گوشواره ای است که یک صورت استخوانی باید استفاده کند. پس تا انتهای این بحث شیرین با ما همراه باشید.

خرید بدلیجات

انواع فرم صورت

قبل از هر چیز، لازم است که فرم صورت خود را تشخیص دهیدتا بتوانید بر اساس آن خرید بدلیجات را به صورتی درست انجام دهید.

فرم صورت مثلثی

به این صورت است که پهن ترین قسمت صورت در ناحیه پیشانی می باشد و شما دارای شانه‌های باریک هستید. در این حالت شما باید به سراغ گوشواره‌های آویز دار و حالت اشکی یا لوزی باشید تا با ایجاد خطای دید فک شما پهن تر به نظر بیاید.

فرم صورت گرد

فرم صورت گرد

در حالتی که طول صورت شما یعنی از رویش مو تا پایین چانه تان با عرض صورت یعنی از شقیقه تا شقیقه یکیست و گونه های برجسته ای دارید، فرم صورت شما دایره یا گرد میباشد. بهترین گزینه برای شما، گوشواره های آویز و بلند است. هرگز گوشواره های میخی یا حلقه ای و تمام گوشواره هایی که فرم گردی در خود دارند را انتخاب نکنید. چون این انتخاب باعث گردتر نشان دادن صورت شما می شود. برعکس گوشواره هایکشیده و آویز دار صورت شما را زیبا تر و کشیده تر نشان می دهد.

فرم صورت کشیده

صورت های کشیده طول بیش تری نسبت به عرض صورت دارند و معمولاً چانه های تیز و مخروطی دارند. مناسب ترین فرم گوشواره برای این صورت ها، گوشواره هایی با فرم گرد یاخوشه‌ای و یا گوشواره های میخی درشت می باشد تا به وسیلهآن صورت پر تر نشان داده شود. هرگز گوشواره های آویز دار و کشیده انتخاب نکنید.

فرم صورت قلبی

فرم صورت قلبی، شبیه فرم مثلثی می باشد، با این تفاوت که صورت های قلبی طول صورت کوتاه تری دارند. همچنین چانه در صورت قلبی ظریف تر از صورتهای مثلثی می باشد. در اینفرم صورت ، شما باید با استفاده از گوشواره در ناحیه فک خود تعادل برقرار کنید .به این صورت که از گوشواره آویز درشت اشکی یا خوشه ای و یا لوزی استفاده نمایید.

فرم صورت بیضی

صورت های بیضی در متعادل ترین حالت قرار دارند به اینصورت که طول و عرض صورت از هماهنگی کامل برخوردار است و فک شما حالت گرد دارد. یعنی از روبه رو دقیقا حالت بیضی شکل دارد. در این فرم صورت، تمام گزینه ها می تواندانتخاب شود ولی بهترین گزینه و مناسب ترین گزینه برایاین فرم صورت، گزینه های میخی، گوشواره حلقه ای و گزینه اشکی می باشد.

فرم صورت مربعی

اگر عرض پیشانی تان با عرض فک تان یکی باشد، شما دارای صورت مربعی هستید. برای این فرم صورت بهترین گزینه، گزینه آویز دار و انحنا دار و یا مدل های اشکی آویز دار است. البته مدل اشکی متوسط و کم ارتفاع زیرا در صورت کشیده بودن گوشواره، صورت شما کشیده تر خواهد شد. در این فرم چهره هرگز از گوشواره هایی با فرم مربعی و یا میخیاستفاده نکنید، زیرا فک شما را پرتر و زاویه‌دار تر نشان خواهد داد. نکته دیگری که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، نوع استخوان بندی صورت شماست که بر اساس آن باید اندازه و وزن گوشواره تان را انتخاب کنید.

استخوان بندی ریز

افرادی که صورت آنها دارای استخوان‌بندی ریز می باشد، حتماً باید از گوشواره هایی با فرم تخت و یا گوشواره های آویز دار نازک و سبک استفاده نمایند. انتخاب گوشواره درشت و ضخیمبرای این افراد اشتباه بزرگی است، زیرا زیبایی چهره آن ها را از بین می برد.

استخوان بندی متوسط

بهترین گزینه برای این افراد، گوشواره هایی با وزن و اندازه متوسط است؛ زیرا کوچک یا بزرگ بودن گوشواره تاثیرمستقیم در ریز یا درشت نشان دادن چهره می شود پس بهتر است تعادل صورت حفظ شود.

خرید بدلیجات زیبا

استخوان بندی درشت

این دسته از صورت ها که استخوان بندی درشتی دارند، برای به چشم آمدن بیش تر زیبایی صورت و همچنین گوشواره شان نیاز به گوشواره های سنگین و درشت دارند. البته به این نکته توجه کنید که درشتی و سنگینی گوشواره اغراق‌آمیز نباشد؛ زیرا ممکن است با یک اشتباه ساده شما، صورتتان را درشت تر از حد معمول نشان دهید.

توجه داشته باشید که عوامل دیگری همچون فرم لباس، سبک استایل، مدل مو یا فرم یقه ای که استفاده می کنید در انتخاب گوشواره شما مهم است. ما در این بخش تنها به انتخاب گوشواره بر اساس فرم صورت پرداختیم. شما برای انتخاب مناسب ترینگوشواره، حتما به نکات دیگر نیز توجه نمایید تا بهترینانتخاب را داشته باشید.

در این مقاله از 0 تا 100 در مورد خرید بدلیجات صحبت شد. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. برای خرید انواع گوشواره مجلسی با ما در ارتباط باشید.

پیام در تلگرام