10 برند برتر بدلیجات در دنیا

Thursday، ۲۸ Ordibehesht ۱۴۰۲

۱۰ برند برتر بدلیجات در دنیا

این روزها خرید بدلیجات زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف افزایش قابل توجهی پیدا کرده و بسیاری از بانوان ترجیح می‌دهند این نوع از اکسسوری‌ها را از میان بهترین برندهای موجود در بازار و در دنیا، انتخاب و خریداری نمایند تا از کیفیت آن اطمینان خاطر کافی داشته و به زیباتر دیده شدن خودشان هم کمک کنند. در این مطلب ۱۰ برند برتر بدلیجات در دنیا را معرفی خواهیم کرد که شما می‌توانید با سر زدن به فروشگاه بدلیجات آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. پس اگر شما هم به دنبال زیباتر ساختن تیپ و استایل خود هستید با ما همراه باشید.

برندهای برتر بدلیجات زنانه در دنیا

ژوپینگ

یکی از معتبرترین برندهای سازنده بدلیجات در دنیا، برند ژوپینگ است. بدلیجات این کمپانی مشابه طلا طراحی شده‌اند و تنوع بسیار بالایی هم دارند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بدلیجات، انواع مختلفی از انگشترها، حلقه‌های ست، دستبند، گردنبند و.... این برند را مشاهده کرده و به خرید آن‌ها اقدام کنید.

سواروسکی

دیگر برند برتر بدلیجات در جهان برند سواروسکی بوده که ساخت کشور اتریش بوده و الماس‌ها و کریستال‌های جالب توجهی هم در ساختار آن‌ها به کار رفته است. اگر تمایل به خرید بدلیجات زنانه کریستالی و ساخته شده از ترکیب عناصری از قبیل ماسه، شن و شیشه دارید می‌توانید محصولات این برند را برای خرید در نظر بگیرید.

کارتیه

در میان ۱۰ برند برتر بدلیجات در دنیا برند کارتیه صاحب‌ نام‌تر و برجسته‌تر به نظر می‌رسد. این برند یک شرکت فرانسوی بوده و به طراحی و ساخت جواهرات لوکس مخصوص خانواده‌های سلطنتی اشتغال دارد. بدلیجات ساخته شده توسط این برند طرح‌های خاصی داشته اما تنوع بالایی در محصولات آن به چشم نمی‌خورد.

برندهای CD، ZJ، YSX، JH JEWELLERY

اگر می‌خواهید به خرید بدلیجات زنانه از میان برندهای برتر و صاحب‌نام جهانی دست بزنید می‌توانید برندهای CD، ZJ، YSX،JH JEWELLERY را برای خرید در نظر بگیرید. این چهار شرکت، چینی بوده و انواع و اقسام مختلفی از بدلیجات و اکسسوری‌ها را طراحی و تولید می‌کنند.

برند CD به ساخت بدلیجات از جنس کوارتز، زیر کن و کریستال به صورت عمده اشتغال داشته و محصولات برند ZJ،YSX نیز محبوبیت و طرفداران خاص خود را دارند. از میان این کمپانی‌ها، برند JH JEWELLERY در کشور ایران شناخته شده‌تر بوده و محصولات آن محبوبیت بسیار بالایی دارند.

مونت بلانک

یکی دیگر از برندهای سازنده بدلیجات و اکسسوری‌های زنانه، برند مونت بلانک بوده که یک شرکت سازنده آلمانی محسوب می‌شود. این شرکت محصولات خود را با تم تاریک طراحی و تولید می‌کند. به همین دلیل در میان جوانان محبوبیت بالایی دارد. از جمله محصولات این کمپانی می‌توان به گوشواره، دستبند، حلقه و.... اشاره کرد.

تیفانی

اگر می‌خواهید بدلیجات مورد نظر خود را از یک کمپانی معتبر و جهانی انتخاب و خریداری کنید می‌توانید به برند تیفانی هم فکر کنید. شرکت تیفانی یک شرکت جواهر سازی آمریکایی محسوب می‌شود که در حوزه طراحی و ساخت محصولات لوکس فعالیت دارد. محصولات این برند از طراحی خاصی برخوردار شده و قیمت بالایی هم دارند.

شنل

یکی دیگر از ۱۰ برند برتر بدلیجات در دنیا برند شنل است که به احتمال زیاد نام آن را شنیده و یا محصولات آن را مورد استفاده قرار داده‌اید. این کمپانی در حوزه مد و فشن فعال بوده و به طراحی و تولید عطر و ادکلن، لباس، بدلیجات زنانه با طرح‌های منحصر به فرد و... نیز اشتغال دارد.

پیام در تلگرام