رنگ سال 2023 قرمز پرشین

Saturday، ۱۷ Dey ۱۴۰۱

قرمز پرشین رنگ سال

در سال ۲۰۲۳ رنگ قرمز پرشین به عنوان رنگ سال شناخته شده است. اگر در مجموعه رنگ‌های پنتون به دنبال این رنگ بگردید، می‌بینید که از خاک قرمز خلیج فارس الهام گرفتند. زیبایی و رنگ گرم قرمز پرشین به قدری جذاب است که حس شادی و خوش بینی را نشان می‌دهد. کمپانی پنتون درباره این رنگ گفته که ارتباط بین خلاقیت انسان و فناوری جدید را نمایان می‌کند. این رنگ می‌تواند انسان را به سوی طبیعت سوق دهد.

ویوا مگنتا یا قرمز پرشین با رنگ‌های سرد می‌تواند ترکیب خوبی درست کند. زیبایی این رنگ زمانی که بین رنگ‌های سرد استفاده کنید، بسیار به چشم می‌آید. از نظر روانشناختی این رنگ در ایجاد اعتماد به نفس، انرژی بخش بودن و جذابیت نقش بسزایی دارد. همیشه لازم نیست از این رنگ برای لباس‌هایتان استفاده کنید. می‌توانید در دکوراسیون داخلی خانه‌تان نیز از آن‌ها استفاده کنید. جالب است بدانید برای این رنگ نزدیک به ۱۰ میلیون طراح و تولید‌کننده به شرکت پنتون کمک می‌کنند تا افراد بتوانند با این رنگ ارتباط برقرار کنند.

رنگ سال ۲۰۲۳؛ خاک قرمز خلیج فارس

در آستانه ورود به سال جدید میلادی یعنی ۲۰۲۳ قرمز پرشین به عنوان رنگ سال شناخته شد. این رنگ الهام گرفته شده از خاک قرمز خلیج فارس است. کمپانی پنتون اعلام کرده از آنجایی که مردم دنیا در این چند سال درگیر کویید - ۱۹ بودند، این رنگ حس سرزندگی و حرکت به سمت جلو را می‌تواند در دل آن‌ها زنده کند. پرشین رِد قدرت زیادی دارد و آن را جزء رنگ‌های جسورانه به حساب می‌آورند.

مدیر اجرایی شرکت پنتون درباره رنگ سال ۲۰۲۳ گفته که: دلیلی که این رنگ را برای سال جدید انتخاب کردیم به این بر می‌گردد که از قرمز پرشین می‌توان به عنوان یک سایه جسورانه در یک زمان خاص استفاده کرد. این رنگ چشم انداز‌های جدیدی را به شما نشان می‌دهد. همچنین قرمز پرشین به عنوان رنگ قدرت نیز شناخته می‌شود. زیرا می‌تواند این حس را به افراد دهد که بسیار جسور هستند که چنین رنگی را انتخاب کردند.

همچنین او ادامه داد که؛ این رنگ به گونه‌ای است که می‌تواند اعتماد به نفس افراد را زیاد کند. از آنجایی که مردم جهان در این چند سال با بیماری جنگیدند وقت آن رسیده با استفاده از این رنگ جشن بگیرند و نسبت به آینده دید خوبی داشته باشند. پرشین رِد پیوند عمیقی بین گذشته و آینده تشکیل می‌دهد. این که به افراد اجازه می‌دهد تا جسور باشند و در لحظه انتخاب کنند از دیگر ویژگی‌های قرمز پرشین است. شما نیز می‌توانید سال ۲۰۲۳ خود را با این رنگ زیبا شروع کنید.

پیام در تلگرام